0

Ingrediente:

  • tofu
  • fasole verde
  • ulei de masline
  • mix de condimente thailandeze
  • cubulete de ananas
  • usturoi

Taiem cateva felii de tofu pe care il tragem in tigaie cu ulei de masline, amestecul de condimente thailandeze si sare, pana cand devine usor rumen. Il scoatem pe un servetel de hartie pentru a scapa de excesul de ulei. Intr-o alta tigaie tot cu ulei de masline punem mai intai fasolea verde – aproximativ 3 minute, dupa care adaugam cubuletele de ananas si 2 catei de usturoi tocati, sare dupa gust si o ceasca cu apa calda. Se lasa pe foc pana cand scade apa si mai adaugam un varf de condimente.

Legumele se servesc calde alaturi de tofu. 😉

Dar sa va spunem si cateva cuvinte despre condimentele thailandeze.

  • sunt utilizate de secole nu numai pentru a da gust si savoare mancarurilor ci si pentru proprietatile lor medicinale
  • promoveaza sanatatea si bunastarea organismului printr-o serie de actiuni care inhiba dezvoltatea bolilor degenerative
  • au efect simulator, calmant si de echilibrare
  • scortisoara are efecte anti-inflamatorii, antimicrobiene, antitumorale, reduce nivelul colesterolului, precum si un efect benefic asupra sistemului imunitar si al celui cardiovascular
  • sofranul Indian este detoxifiant natural al ficatului, contribuie la prevenirea si tratarea bolilor intestinale inflamatorii, la incetinirea procesului de scleroza, ajuta la controlul greutatii
  • ardeiul iute are efect asupra ratei metabolice, crescand capacitatea de ardere a grasimilor, ajutand astfel la pierderea in greutate
  • ghimbirul este recomandat si pentru prevenirea si tratarea bolilor cardiovasculare, bolii Alzheimer sau artrita

tofu

Sa aveti pofta de sanatate!

Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on Twitter

Lasa un comentariu